Sjuk..

Ja hej på er. Jag har inte bloggat på typ 5 dagar med det är för att jag har varit och är sjuk. Allt började natten till tisdagen, då börja jag frysa. Sen vakna jag med hög feber, sen blev det lite lägre på onsdagen och sen på torsdagen var det som värst. Jag hade inte ätit eller någon ting så jag var ju helt svimmlig när jag skulle göra saker och jag kunde inte gå eller något typ. Sen så tvinga mamma i mig lite mat och på fredagen blev det bättre och idag är det också lite bättre men jag har fortfarande ingen matlust och är seg, lite febrig och hostar som en blå dåre. :-(

Nej nu ligger jag ensam i soffan hemma för mamma och pappa är på släkt kalas och elin stack på spel kväll. Jag får nog hitta på något att göra innan jag somna av trisstes. Jaja, ciao. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0