Ricky was a young, boy he had a heart of stone.

Tjao :D
Idav var det skola, som vanligt. DAgen gick rätt fort. Musik, 30 min rast, svenska, håltimma + mat, teknik och gympa. Efter gympan så stog jag och Linn utanför omklädningsrummet för det var så varmt där inne och då ställde jag mig vid ett skåp och sa:
Å öppna, å stäng. Å öppna, å stäng. osv.. Också samtidigt så öppna jag och stängde och sen så tog jag fram luft gitarren och "sjöng" den där lilla biten och då kommer först en kille från A och jag börjar as garva. Sedan ser jag och Linn att det var två till, då skratta jag mer. Tidigare på maten så kollade jag och Sofia Bönström på varandra, gjorde en sak och börar garva och då får jag en host attack. Gud vad jag skratta. Xd Jaja.
Efter skolan gick jag hem och såg på toppmodell och sen åkte jag till stallet. Vi hade teori. Vi gick igenom planeringen litte och sen gick vi igenom en hoppbana och sen hoppa Cissi, våran lärare, för oss. Sen efter lektionen åkte jag hem, tog ett långt och varmt bad och sen så åt jag. Nu sitter jag här framför datorn och ska snart kolla på let's dance. Ciao!


Ni kommer nog inte få bilder på ett tag för det spunkar när jag ska ladda upp,:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0