Pulka är fortfarande kul. (Y)

Hejsan. Idag så var jag ju med Maja. Vi fixade lite med våran blogg som ni hittar här. Efter det så bakade vi och ELin hjälpte oss. Kladdkake muffins med chokladbitar i och "topping". Men toppingen blev inge god enligt mig. Sen så åt vi och sen kom hennes mamma med ute kläder och då gick vi ut och åkte pulka. Riktigt kul var det ! Vi var nog ute i ungefär 1 timma och sen så gick vi först till Maja och fick skjuts hem till mig igen. När vi kom hem så la vi oss i mamma och pappas säng och spelade Mario på det gamla nintendot. Vi spelade i en och en halv timme och sen var det mat. Efter maten kolla vi på simpsons och sen kom Majas mamma ungefär 5 i åtta. Nu sitter jag här oc kollar simpsons och letar objektiv. Jag ska nämligen köpa ett av mina julklapps pengar men kan inte bestämma vilket. Det står mellan några. Nej men nu ska jag fortsätta kolla lite och så, sen ska jag nog kolla på the perfect man och bädda ner mig i sängen jag börjar frysa. :S Och jag vill ju vara frisk till imorgon för då ska jag ju vara med Sofia. Vi får det säkert super kul som vanligt. Vi har ju ine träffats sen skolan slutade så. ;)



thi, jag snodde en bild på sofia från fb, hoppas det inte gör något. (: ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0