Nytt objektiv.

 



 







Ja, nu har ni fårr några bilder på mitt nya objektiv. Tamron 70-300. Jag är faktiskt jätte nöjd! Objektiver kosta ca 1600:- men det är helt värt. Jag köpte även ett UV filter till, som ni kan se på sista bilden. Det skyddar själva "linsen" och gör så att om du tar bilder mot solljus blir det lätt lila linjer men uv-filtret motverkar det.

Annars idag har jag varit och ridit. Jag red Elsa. Super kul och det gick faktiskt super bra. Vi fick några fina galloperingar och hon lyssnade väldigt duktigt idag. Det som inte var lika roligt i stallet var ju att hon typ bet mig på rumpan. Det gjorde ju såklart lite ont, men jag smällde till henne och sen så var hon "tyst". HAha, hon är allt go min lilla plutt. ♥
Sen så börjar ju let's dance också. Jag har följt programet ända sedan det började första året och även om det inte är det bästa som finns känns det som om jag måste kolla på det. Jag kommer ihåg förra året, för då var Rabih eller Rubben som alva och jag kalla honom med. Jag kommer ihåg när Alva och jag hade myskväll då och låg och skratta under tidan Rabih visades på tv för vi tyckte att det var något kul med honon. Just nu kommer jag inte på vad det var, men det var kul det kan jag lova för vi skratta så vi inte fick luft.! Åh minnen det. :')

Nu ska jag snart stänga av datan och gå och poppa popcorn. Jag vet itne om det blir någon mer bloggning idag, vi får se? Nu får ni iaf en test bild jag tog med objektivet. Hejdå. =)


Kommentarer
Postat av: puckotemma

fin bild :)

2011-01-07 @ 20:46:13
URL: http://bbaaraeemma.blogg.se/
Postat av: alva

jag tror det var för att vi tyckte han var ful xD

rubben! <3

2011-01-08 @ 23:45:24
URL: http://alvajanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0