Hellu :]

Ja som sagt, det blir ju inte så mycket bloggning nu när skolan har börjat men ni får hålla utkik efter uppdateringar. Snart blir det även en ny design som Emelie Sjöberg har gjort och ska sätta in, håll utkik!
Idag har jag faktiskt hunnit med rätt mycket. Först vid halv ett kom farmor, farfar och Peter och hämtade upp mig så bar det in till stan där vi mötte upp Elin, mamma och pappa och sedan gick och åt bruch. Det var riktigt kul att äta det faktist. Jag hade aldrig gjort det förr men jag har alltid velat sedan jag började se på "How I Meet Your Mother" där de äter det ofta. Sen efter det åkte mamma och pappa iväg och jag, Elin, farmor, farfar och Peter, som är pappas bror, gick på disney on ice. Det var väldigt bra. dock saknade jag Peter Pan som är min favorit disney figur, menmen. Sen åkte jag hem och när jag kom hem har jag inprincip inte gjort någon ting. Men snart blir det mat.

Nästa helg ska nog mamma, jag och Elin åka till Charlottenberg och shoppa. Jag vet inte riktigt ifall pappa ska med. Den affär jag tror jag längtar mest till är sportshoppen och sen Deichman sko. Jag tror jag slänger in en gammal bild, hejdå !



Oj, gud vad länge sedan!

Kommentarer
Postat av: Såååfia Bönström

Peter Muu tillbaka från landet ingenstans :'D

2011-01-20 @ 22:38:04
URL: http://www.sofiabonstroms.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0