:*

Hejsan.
Idag är det ju måndag vilket betyder skola. Men jag tyckte dagen rullade på rätt bra.  Först hade vi musik och sen so. Sen hade jag franska. På franskan hade vi vikarie, Linns brorsa. Det gick rätt snabbt. Sen så träffade jag sofia och vi åt lunch tillsammans. Sen gick vi runt lite, in i mysrummet och sen ut igen. Sen gick vi till slöjden.
Efter slöjden var det bara engelska och matte kvar. På matten så hade Anders, elr jesus som vi kallar han, älgens mösas med sig och då tog clara den och satte på mig. Då började jag skratta. Sen så snacka vi om klockan och jag bara : Men tv:n funkar !
Och då blev det tyst. Jag menade ju liksom att tv klockan gick rätt, men det blev fel. Haha.
Sen så kom mamma och hämta mig, elin, karro och jonna. Vi skjutsa hem Karro och jonna och sen åkte vi hem. När vi kom hem så har jag för det mesta bara övat till fysik provet, gjort franska läxan, suttit på datorn och spelat gitarr. Snart ska jag göra iordning mig och lägga mig och läsa, Bridget Jones Dagbok. Den verkar bra och jag ska ha läsa 50 sidor tills imorgon så jag får nog lägga i en växel.

Nej nu ska jag kolla lite på det där Simon & Tomas programet på tv3. Hejdå.♥



ni får en bild på mig och mia bara för att jag saknar't !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0