2011 !

Första inlägget på 2011. Jag ät taggad till max på detta år, för det ska bli ett bra år right? =)
Klockan är 15.12 och jag hörde nyss några smälla raker, rätt onödigt gjort om ni frågar mig. Jag kommer inviga första januari med att ha spelkväll med Elin och våra bästa vänner. Vi åker hem till dom runt sju, spelar spel och har kul. Jag kan ju bara säga att Maja och jag kommer äga ut dom ! Sen imorgon så går jag och en av mina älskade kusiner, Emma, på bio. Hon ville se någon film som hette Megamind, jag tror det är om en super hjälte eller nått sånt, i 3D iaf och moster hade ingen vidare lust att gå på den. Det är i sånna lägen äldre kusiner är bra. ;) Det ska bli kul iaf, jag tycker nämligen väldigt mycket om mina kusiner.


Idag fyller även Tina år. När jag typ precis har fyllt tretton fyller hon 14 och blir fjortis. ;) Nej då, jag ska inte vara så taskig mot henne. Jag tror ifall jag orkar, efter som jag har ont i halsen och örat, ska jag nog gå ner till henne och ge henne en riktigt go och stor kram och jag kanske åker och köper något åt henne. Vem vet ? ;) Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från nyår tror jag. Det kanske även blir någon annan bild. Ni får ha en bra fortsättning...


 



 




Kommentarer
Postat av: puckotemma

grymt fin är du!

2011-01-01 @ 15:47:38
URL: http://bbaaraeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0