2 januari 2011.

Hejsan. Spelkvällen igår var en super värd kväll. Vi hade jätte kul även om jag och Maja inte vann över syrrorna. När vi spelade rapparkalja blev nog Elin och Maja lite övertrötta så dom skrev väldigt VÄLDIGT konstiga förklaringar. Jaja. Sen när vi kom hem så kollade jag, Elin, pappa och även mamma på Mamma Mia som gick på tv3. Sen gick vi och la oss och ungefär vid två vaknar jag av att jag har super ont i örat. Jag trodde jag hade fått öroninflamation men som tur var hade jag inte fått det. Men sedan när jag vaknade nästa morgon hade moster ringt så mamma ringde upp och Emma, min kusin jag skulle gå på bio med idag hade spytt och hade troligtvist fått magsjuka eller något så det blidde ingen bio men det gjorde inget. Iaf så skulel mamma och pappa kolla soffa idag så jag och Elin hängde med, men dom släpte av oss i stan ist så vi fick shoppa lite. Jag köpte svart Depend nagelack för 25k kr och en kjol från Monki för 75 kr, 75 % rea. Vi var även och shoppa i fredags och då köpte jag vitt graffitinagelack för 65 kr, en typ oversize tröja från JC,125 kr, rea, och en blå halsduksak från Carlings för 100 kr, halva priset. Iallafall så hittade mamma och pappa en soffa som vi får hem någon gång i februari.

Sedan när jag kom hem så åt jag och sedan kom Tina. Vi kolla mest på tv och jag gjorde en fiskbensfläta i håret på henne. Sen kollade vi på de 3 eller 4 första avsnitten på Vampire Diaries. Men under det tredje tror jag att jag somna. Sedan vid halv sju ungefär vakna jag av att Elin och mamma kom in och att Tina försökt pratat med mig och kittlat mig men jag hade inte orkat svara. Då var det mat och sen så orkade jag inte va längre än sju så vi gav oss. Ja, nu sitter jag här och kollar på Svenska Hollywood Fruar. Sen så ska jag kolla på film, jag har inte bestämt vilken än men jag har några förslag. Imorgon, om jag mår bra, blir det ännu en gång shopping, men denna gång med Maja. Vi åker in till bergvik och går där, kanske äter och jag vet inte om vi kanske går in på Ikea. ;) Jaja jag ska försöka får tag i Maja och fråga när vi åker. Vi ses!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0