Varför inte ?

Ja, eftersom jag inte alltid kommer på saker att skriva om så tänkte jag att i 20 dagar framåt skriva om olika saker. Jag ska försöka mig på att skriva om en sak varje dag. Jag menar, varför inte?

Dag 1 – Om mig
Dag 2 – Min bästa vän
Dag 3 – Min favorit årstid och varför
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar
Dag 5 – Min första kärlek
Dag 6 – En person jag vill träffa just nu
Dag 7 – Fem saker jag inte klarar mig utan en dag
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 9 – Mitt favoritminne
Dag 10 – Mitt favoritprogram – och varför
Dag 11 – Det här får mig att må bättre
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på
Dag 13 – Gamla foton
Dag 14 – Min favorit låt
Dag 15 – Min mobil
Dag 16 – Något jag längtar efter
Dag 17 – Mina syskon
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast
Dag 20 – Min favorit film

Jag tänkte att jag lika gärna kan ta dag 1 idag.

Om mig.
Ja, om ni inte har förstått det vid det här laget heter jag Matilda Johansson men föredrar att bli kallad Tilda. Jag är 13 år och fyller 14 i år, alltså är jag 97:a. Jag går i en skola som heter sannerud och i klass 7F som är musikklass. Det menas att vi har 3 musiklektioner per vecka ist för 1 och 2 gympa lektioner ist för 3. Första terminen av 7:an hade vi ett projekt i musikklassen. Vi skulle ha hand om julavslutningen. Jag tyckte vi lyckades super bra och gjorde en riktigt frän show. I 8:an gör man en musikal och i 9:an vet jag inte riktigt vad man gör.
På min fritid gör jag läxor, är med vänner, tränar fotboll, rider och bloggar. Och såklart gör annat på t.ex. datan. ;P Jag gillar även att ta kort, men det är inte så kul att göra på vintern.
Tja nu vet ni nog lite mer om mig..

  

Kommentarer
Postat av: puckotemma

så jävla söt du är!

2011-02-08 @ 09:47:39
URL: http://bbaaraeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0