Mina saker från...

junkyard har äntligen kommit ! =D Perfekt nu men en snygg mössa när det har kommit mer snö... Jätte kul, fast nä.



Idag i skolan hade vi slöjd två gånger bara för att vår musik var inställd. Glädjen är stor, eller inte. Jag gillar inte trä slöjd här på sannerud. det gjorde jag på dalliden. Annars tyckte jag väll att dagen var helt okej. På engelskan såg vi på en serie som heter extra och på matten så skrattade jag, clara och tina VLDIGT mycket, men jag gick nog 15 tal gjorda ändå. Rätt stolt för jag fattar inget om det som vi jobbar med nu. Efter skolan så gick jag hem, satte mig framför skolan, åt glass. Sen följde jag med mamma och hämta mitt paket från junkyard och handlade lite mat. Sen så satte jag mig framför datorn och här har jag fastnat.

Sen ska jag nog måla om naglarna, eller fylla på färg för svarta ska dom bli, igen. Jag ska även plugga franska och äta vindruvor. Sen ska jag nog kanske lägga mig och läsa Darren Shan, skräckens cirkus. En riktigt bra bok jag rekomenderar ! Eller så lägger jag mig och läser min nya "Frida" tidning..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0