Klagomål.

Hejsan. Förut var jag på träning, men det gick inge bra. Jag tog astma medicinen två gången innan, en gång under uppvärmningen och en gång under inntervallerna men det hjälpte inte. Jag fick helt enkelt ge mig. men jag klarade nästan hela träning, så det är jag glad för. Sen när jag kom hem så duscha jag och satte mig vid datorn för att skriva ett klagomål till kils komun. Jag blir super trött på att de aldrig kan lära sig sanda när det är farligt halkigt ute! Jag ramla 2 gånger, och blev plask våt, men då ropa mamma hem mig och sa att hon skulle skjutsa mig, Elin och Karro. När vi hade hämtat upp Karro skulle vi åka till skolan och då hände det läskigaste som någonsin hänt i mitt liv. Bilen glider mot diket och då är jag ju lite lugnare men den så vänder den och åker rakt mot en bil. Jag var helt säker på att nu, nu hamnar jag på sjukhus, men som tur var parera bilden som vi mötte och vi klarade oss. Men aldrig kommer jag glömma det.

Imorgon har jag frilufsdag och börjar halv tio, men tina och jag ska ta en morgon promenad till coop för att hon ska köpa en kaffe latte ungeför kvart i 9o. Sen ska vi ner till skolan och gå promenad.
Nu ska jag nog gå och lägga mig.

Hade gött och våga säga din åsikt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0