I don't believe that anybody, feels the way I do about you now.

Dag 1 – Om mig
Dag 2 – Min bästa vän
Dag 3 – Min favorit årstid och varför
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar
Dag 5 – Min första kärlek
Dag 6 – En person jag vill träffa just nu
Dag 7 – Fem saker jag inte klarar mig utan en dag
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 9 – Mitt favoritminne
Dag 10 – Mitt favoritprogram – och varför
Dag 11 – Det här får mig att må bättre
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på
Dag 13 – Gamla foton
Dag 14 – Min favorit låt
Dag 15 – Min mobil
Dag 16 – Något jag längtar efter
Dag 17 – Mina syskon
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast
Dag 20 – Min favorit film

Dag 7

Fem saker jag inte klarar mig utan en dag
1. Min mobil.
2. Något man kan se vad tiden är, typ en klocka, en människa med klocka eller mobil.
3. Musik.
4. Min röst. Jag skulle aldrig klara av att inte sjunga eller prata på en hel dag.
5. Någon att babbla med. Jag menar, jag tyckte det var 7kt jobbigt att bara vara hemma själv i några timmar när jag var sjuk och när någon kom hem så prata jag så mycket jag orkade.
Ja, det var ju inte så svårt. Fast jag klarar ju mig inte utan vatten och mat häller, men sak samma, det fattar ni. ;)

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Jag plugga till engelska provet i en hel timme förut, så nu är jag sluuuuut. Imorgon äre det ju alla ♥-dag. Jag ska ge Tina ett alla ♥-dag kort bara för att visa min uppskattning till den ungen. ;P Och för att jag älskar henne. Eller, jag kanske ska stoppa i mer än ett kort i hennes skåp? Så det typ "flyger" ut? Haha. Nej nu har jag inget mer att tillägga. Hejdå.


Jag och min kära junkyard keps. Jag kommer säkert ångra att jag la ut bilden, menmen...

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej! :D jag ska snart träffa en tjejkokpis! :)

Vad ska du hitta på idag på alla hjärtans dag då? :)



Kram

2011-02-14 @ 13:14:58
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0