Dag 3 och en super dag med tintin !

Dag 1 – Om mig
Dag 2 – Min bästa vän
Dag 3 – Min favorit årstid och varför
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar
Dag 5 – Min första kärlek
Dag 6 – En person jag vill träffa just nu
Dag 7 – Fem saker jag inte klarar mig utan en dag
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 9 – Mitt favoritminne
Dag 10 – Mitt favoritprogram – och varför
Dag 11 – Det här får mig att må bättre
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på
Dag 13 – Gamla foton
Dag 14 – Min favorit låt
Dag 15 – Min mobil
Dag 16 – Något jag längtar efter
Dag 17 – Mina syskon
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast
Dag 20 – Min favorit film

Dag 3.

Min favorit årstid och varför?
Min favorit årstid är nog sommaren. Sol, bad, semester och inget äckligt pollen som gör att jag nyser ! Jag älskar även sommaren för alla kvällar. Men kan vara ute så länga utan att det blir varken kallt eller vidare mörkt. Riktigt gött.


Idag så var jag med Tina efter skolan. Först övade vi på fysik provet vi ska ha imorgon. Jag ska nog snart gå och öva på det. Sen när vi var klara med det så låg jag och interjuva henne. Haha, sjukt ! Jag bara : Den här frågan är från Alexander Anderberg *med en supersnabb röst*. Han säger så här: Hej gullet.
Och då började vi skratta. Xd Så sjuka var vi. Sen hållde jag på så ett tag. Sen så fick hon sms och jag ville veta vem det var ifrån men det fick jag inte så vi "bråka" om hennes mobil. Sen så skicka jag sms till folk på min kontaklista där det stod : Smsa du Tina? :D Och sen tog Tina min mobil och smsa massor av folk. Guuud vad vi skratta ! Men jag ville ju såklart ha min mobil när hon låg där och smsa, men det fick jag inte så jag kasta mig verkligen på henne och det sluta med att jag åkte ner i golvet från sängen. Haha. Nä nu ska jag kolla lite på topmodel. Ni får ingen bild idag, men det kanske kommer upp en låt under kvällen..

Kommentarer
Postat av: tina

Tilda vad var det jag sa? Nu blir det hämnd i skolan imorgon! ;D

2011-02-09 @ 20:39:59
Postat av: Annica

verkar dom du har haft en rolig dag. ;)

2011-02-09 @ 20:56:18
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

någonting kul som händer ihelgen ? :D

2011-02-09 @ 21:17:04
URL: http://ninass.blogg.se/
Postat av: chris

ja :) det dåliga är ju att vindruvor kostar skit mkt :/

2011-02-09 @ 23:03:16
URL: http://chriisss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0