Dag 2.

Dag 1 – Om mig
Dag 2 – Min bästa vän
Dag 3 – Min favorit årstid och varför
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar
Dag 5 – Min första kärlek
Dag 6 – En person jag vill träffa just nu
Dag 7 – Fem saker jag inte klarar mig utan en dag
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 9 – Mitt favoritminne
Dag 10 – Mitt favoritprogram – och varför
Dag 11 – Det här får mig att må bättre
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på
Dag 13 – Gamla foton
Dag 14 – Min favorit låt
Dag 15 – Min mobil
Dag 16 – Något jag längtar efter
Dag 17 – Mina syskon
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast
Dag 20 – Min favorit film

Dag 1 är avklarad, nu kör vi dag 2.


Min bästa vän.
Oh shit ! Det här blev svår. Jag har ju så många bästavänner. Alla står mig så nära. Jag tror jag vill döpa om rubriken till Mina bästa vänner.

Mina bästa vänner.
Så, mycket bättre ! Jag har ju många och nära vänner men jag har valt att skriva om 5 av dem. De som står mig närmast och jag litar på.

Alva Jansson.
Åh, Alva. Jag vet inte vart jag ska börja ? Vi träffades väll i slutet av dagis, näst inpå början av förskolan. Jag undrar verkligen vad som hade hänt om vi inte hade träffats ? Mitt liv skulle nog antagligen inte vara det samma. vi har så många minnen. Jag kan ju ta upp ett av dem. Det var vinter och några i fotbollslaget tänkte åka till slalombacken och åka slalom. Jag tror det var jag, alva, annie, clara, sofia, elina och några till ? Först i början åkte hon snowboard men sen så skulle Alva åka slalom och då skulle vi åka tillsammans och vi skulle inte ta vilken väg som helst utan skogsvägen. Om jag inte minns fel åkte min skida av och åkte ner i den andra backen typ. Då skulle hon hämta den, men sen fick jag komma ner. Jag kommer ihåg att vi satt där och helt plötsligt bara kasta oss bakåt av skratt.
Synd som är har vi tappat kontakten nu litte men jag älskar henne ändå! Till 1000 och mer. ♥



Sofia Bönström
Åh, tjejen. Med dig har jag delat många skratt. Vi gör allt och lite till. Jag är vekligen glad att vi matcha så bra.
Jag kommer ihåg en gång i sommras när vi var ute och cykla och skulle fota, vilket vi inte gjorde typ.. Men så började det regna. Åh herre gud vad det regna. Det ÖSTE ner. Då kommer jag ihåg att vi satte oss i en rutchbana i Agardsparken (stavning?) och där satt vi i jag vet inte, flera timmar?  Åh så sjuka vi är ! Jag älskar dig bruttan .♥



Maja Schagerström
Dig har jag kännt ända sedan jag var 2. Bästa vänner redan då. Du är den fagraste och bästaste 98:an som finns ! Jag tycker faktiskt att det är helt otroligt att vi fortfarande umgås även fast vi går i olika klasser. Jag kan inte direkt rabbla upp något minne med dig, för vi har så många ! Alla semestrar, myskvällar, sovaövningar, alla dagar i stan och helt enkelt alla dagar ! Och våra drömmar om att vi kommer bli rika hollywood fruar, dom är inte dumma. Du är verkligen en av alla människor jag kommer känna hela livet ut. Jag älskar dig !! ♥



Christina "Tina" Devitt
Haha, tjejen. Du är KLOCKREN men stor bokstäver. Jag är verkligen överlycklig att du flytta till sverige, kil och blev granne till mig. annars vet jag inte vad jag hade gjort?! alla sommarkvällar, översovningar, myskvällar, promenade. Alla hgånger vid fryken och alla lååånga promenade med trokadera ner till fryken och våra idéer! Jag vet inte vad jag skulle göra om du inte skulle finnas. Alla mina tankar och åsikter, vart skulle dom hamna? Jag berättar till dig och där stannar det. Det känns tryckt, väldigt tryckt. Me love u. ♥



Och till sist..

Clara Olsson
Jadu, vart ska man börja? Under det sista året har jag kommit såååååå mycket närmare dig och det är jag såååååååå glad för! Och nu under högstadiet är jag så glad över det. Du, jag och Tina är nog dom sjukaste i hela världen. Hahah! Åh, jag kan inte förklara med ord hur glad jag är varje dag bara för att vi har skrattat. I love you hunny. ♥



Ja, då var det avlkarat. Och som sagt, jag har måånga mer bästa vänner men de här är de som står mig närmast.. :)


Kommentarer
Postat av: Tina

Nawww, tack Tilda <3

Me luv U to (L)

Och Tilda, biden blir din död xd<3

2011-02-09 @ 20:48:12
Postat av: Sofia

haha vi är sååå sjuka! :'D <3



älskar dig med, sjukt mycket! <3

2011-02-10 @ 22:33:33
URL: http://www.sofiabonstroms.devote.se
Postat av: Maja

ÅÅH gullig bild

Älskar dig♥♥<33

2011-02-12 @ 22:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0