bubble trouble

Hellu. Nu äre sportlov. Gött.
I helgen sov kusin vittamin, Emma över hos oss. När vi hade skjutasat hem henne så somna jag typå på direkten. Gissa om jag var trött? ;)

Idag har jag varit med Tina. Vi har spelat vårt typ favorit spel, bubble trouble 2. Vi kom skit långt. (Y)
Imorgon ska vi sova över, äta pizza och ha film-maraton. Sen på onsdag drar vi in till stan och shoppar. Mycket trevligt om du frågar mig. Jag ska fråga mamma om jag får låna hennes digitalkamera och ta med till stan och när vi äter pizza så jag kan ta kort. Och sen tar jag säkert några med systemkameran också, så det kanske kommer upp lite kort under veckan ?

Nu ska jag kolla på topmodel. Take care !



oj vad stor bilden blev, jaja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0