Ballad.

Hejsan. För ett tag sedan kom jag hem från ridningen. Jag fick rida Ballad idag. Lite ovant men super duper kul ! Han sparka bak ut en gång, men sak samma. Det gick iaf bra. Sen när jag kom hem så tog jag ett varmt bad. Sen så kollade jag på lite skidskytte och sen satte jag mig här och här har jag suttit i ungefär 20 min. Nu tror jag det blir mat. Oxfilée med pomfritt. Mmmh.

Imorgon så åker jag och familjen till Charlottenberg under dagen så det kommer nnog vara låg uppdatering, men jag ska försöka mobilblogga nån gång under dagen. Så ni får hålla utkik.

Föresten så hitta jag mitt arsenal armband förut, då blev jag glad...



googel bild. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0