Merry x-mas

Har nu ätit någon gröt idag? Det har inte jag, jag hatar gröt. Idag fick b.la presentkort, örhängen, Justin Biebers parfym♥, en supermysig film, tvserier osv. Orkar inte rabbla upp allting här i bloggen. Ni kanske får några bilder på några saker senare framöver, om jag orkar. Imorgon går jag upp sex för att åka på julotta på morgonen som börjar klockan sju. Jag gör det inte frivilligt utan för att vi konfirmander måste. Men det ska väll bli små mysigt. Senare så åker familjen upp till lysvik och firar jul där som vi alltid gör. Undra vilka i släkten som kommer upp iår? Sen på måndag hoppas jag på mellandags rea. Jag var sjuk förra året, jag som skulle handla så himla mycket! Ska hitta någon som vill åka in med mig.

Nu ska jag kolla lite på tv och sedan gå och fixa iordning mig, ta bort sminket osv. Hoppas ni har haft en super duper bra julafton, för det har jag haft!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0