BV <3

Nu har min bästa vän, The Hacker, varit inne på min fb och skrivit igen. Varför just på min? Hu som helst ska jag ringa polisen imorgon så ska vi försöka stänga ner den. Jag skulle kunna spärra den själv, men då måste man skicka in id-kort och det vill jag verkligen inte! Jag bryr mig inte så mycket längre att den är hackad, men om jag får bort den kan jag skaffa en ny och slippa ha hacker i hälarna. Det glädjer mig faktiskt att jag ska ringa snuten imorgon, har alltid viljat prata med en polis. Så om någon av de som har mig/min bv på fb och om jag har skrivit något har jag inte det. Just so you know.


Jag har t.om. gjort en bild, på min och bv. Jag borde framkalla, rama in och hänga upp. Föreviga ett minne.

Kommentarer
Postat av: emma

sv, taaaack finaste!!! ♥

2011-12-22 @ 22:38:32
URL: http://emmalouuise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0