Yoga

Hej. Idag har jag varit med Maja hela dagen. Chockar jag er om jag om jag säger att vi såg på himym? Men vi var även till banken med mamma och aktivera mitt bankkort och hämta ut mitt legg. Också fortsatte vi lite på vår scrapbook. Åh juste, vi bakade också. Super mega stora chokladbollar. Mums. FAst jag fick super mega ont i magen. Och nu på kvällen var vi på 2 st prova på yoga pass. Vi ska börja. Nybörjare fysisk, torsdagar. Lite tråkigt att det var samma tid som fotbollsträningarna, men men.

Imorgon så är det min, ja sista torsdagsträning då. Sen på dagen ska jag nog bara ta det lugnt. Om jag inte finner något att göra. Har ingen större lust att blogga nu. Ska blogga på min och majas blogg så. Kolla gärna in den, msmj.blogg.se. Take care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0