popcorn nästa !

Hej. Ja, jag vet inte riktigt var jag ska ska börja? Imorse var jag in till bergvik med familjen. Pappa köpte solvärme anläggning och jag, mamma och elin kollade/köpte lite kläder. Jag fick med mig ett par jeans, en tröja, två halsband, ett armband, snoddar och en sak man har i håret.
Sen när vi kom hem åt vi och då började det åksa. Sen kan jag lova att det åskade minst i tre timmar eller något! Fast jag och Tina kollade på GG ändå. Jag är inte så rädd om min tv.  Sen vid ungefär sex skulle tina hem och äta och efter det gick vi ut och gick i ungefär en timma. sen vid halv åtta skulle jag äta, då gedde vi oss. Och nu sitter jag här, med datorn i knäet framför tv:n och ska snart dra och göra popcorn. Imorgon vet jag inte riktigt vad det blir. Jag kanske skulle va med Sofia, vi får se om det blir av. Sen måste jag också öva på franskan och tyskan. Jaja, take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0