Önskelista!

Okej, jag måste erkänna att jag inte har något bättre att blogga om och då kom jag på att om ca 2 månader är det ju faktiskt min födelsedag. Så varför inte skriva öbskelista? Jag vet ju att både mamma och pappa läser bloggen så.

1. En papegoja.
Okej, jag menar. Vem vill inte ha en papagoja?! Jag menar jag skulle så lära den prata. Repliker som Tilda är bäst och Tilda är awesome skulle vara standard. Okej det kanske låter lite egotrippat men vem vill inte höra sånna dära repliker ifrån ett djur? Plus att jag är allergisk mot katter och hundar så en fågel skulle väll vara passande?
Ett minus är ju att pappa är fågel rädd, så det blir väll aldrig av.

2. En yoga boll.
Jag har alltid viljat ha en yoga boll. Både för träning och för att det verkar roligt.

3. Pengar.
Efter som jag sparar ihop till en iphone så vill jag ha pengar till det. Och till andra saker.

4. Uppgradering till bloggen (PRO).
Det skulle göra det mycket roligare att blogga och sånt. 209, tycker faktiskt det inte var så dyrt.

Kort lista va? Jag kommer nog på något mer. Eller mycket mer. Och kanse tar bort något? Säkert.

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0