Okej, om sanningen ska fram.

Hejhej. Ja nu ska sanningen fram. Jag tänkte göra ett inlägg med bilderna från första dagen i Lysvik med Tina men bara för att jag fick sån lust att blogga så ville det inte funka att ladda upp alla bilder. Jag fick upp 5, sen började det att strejka. Faktiskt riktigt surt. Men så är det väll..

Idag har jag iaf varit och testat zumba, städat mitt rum och varit med Tina. Att städa rummet var riktigt riktigt träligt, som vanligt, men det behövdes verkligen! Att va med Tina var lika trevligt som vanligt och zumban var helt okej. Imorgon så ska jag på yoga med Maja också. Och underdagen ska jag till banken för att hämta mitt legetimation och fixa klart mitt bankkort.
Nu tror jag att jag faktiskt ska fundera igenom en ny design och börja så fixa med bloggen. Spännande? Jag funderar faktiskt på att renovera helt och hållet! Jaja, ni får vänta och se. Take care!



En glimt om vad jag har i tanken för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0