Nu ska jag sluta shoppa och börjar spara!

Jo, det stämmer. Jag måste sluta shoppa så mycket onödiga kläder och saker och börja spara pengar till en Iphone 3GS. Nu kanske ni tänker, en 3:a ist för en 4:a men jag känner att jag har inget behov av en 4:a. För jag menar det är ju ingen större skillnad egentligen. Iaf så ska jag in och kolla på ett erbjudande hos telia istan på onsdag troligtsvist med mamma och sen är det bara att spara, spara, spara! Jobba, jobba, jobba! En iphone kostar ungefär 3500, lite billigare. Och jag har ungefär 800. Det är ju iaf den bra början? Sen ska jag till Lysvik, stugan och jobba. Då får jag nog en liten slant också kanske jag kan ta ut 500. Vi får se. Det är ju en sista klänning jag skulle vilja köpa innan jag slutar med shoppingen. Då måst jag ju ha 400 kr till. Hmm..





  
 

Först och främst så tror jag nästan att jag skulle vilja ha en vit iphone, men det fanns inte. Eller det stog iaf inte det. Sen så skulle jag vilja ha ett lila skal till. För hur snyggt är inte det? Sen så skulle jag vilja ha ett jb-skal eller något annat.


Kommentarer
Postat av: buusbaarn

Bara så du vet...när iPhone 5 kommer så slutar Apple göra uppdateringar till 3GS. Så jag tycker att du ska satsa på en 4:a!



Sv; Tack tack! Tyvärr har jag ingen tid till att göra bloggdesigner... Allra helst inte nu när skolan börjar på måndag.

Det gör verkligen ingenting att du frågade, frågar man inget får man inget veta! Kram

2011-08-18 @ 09:39:43
URL: http://buusbaarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0