Kvar i Stockholm?

Ja man skulle ju nästan kunna tro det när jag inte har bloggat på år och dar, eller en vecka och en dag. Men jag är hemma och kom hem i onsdags. Vi hade det jätte kul. Första dagen gick vi på skansen. Sen efter det åt vi på tacobar. Dag 2 gick vi på grönan. Jag gick dit i ett hopp om att åka minst en bergodalbana och det slutade med att jag åkte 4 av de 5 som finns. Jag skippade insane. Jag har alltid varit karrusell rädd men nu släppte det en hel del tror jag. Skönt faktiskt. Sen sista dagen var det varmast. Då strusa vi runt i gamla stan och jag hann även gå in i litte butiker i centrum. Det ända jag köpte i stockholm var nog en Ramones tröja och en Ramones keps. Jag tror det var allt. Nej, jag köpte en nyckelring på grönan också. Jag får se om jag lägger upp bilder någon annan dag.

De här senaste dagarna har det varit super duper väder. Så igår åkte jag och Tina ner till fryken baden vid halv ett och åkte inte hem förrän klockan var sex. Alltså en heldag på stranden. Vi solade och badade om bara tusan och jag har faktiskt blivit litte brunare. Ikväll är det även träning. Inte så sugen på det, för det är så himla varmt! Menmen.. Nej nu ska jag gå och göra iordning mig för att sedan gå ner till Tina, vi får se vad vi hittar på. Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0