Konfirmation möte!

Hejhej. Minns inte sist när jag blogga? Några dar sedan kanske men jag har inte riktigt tid att göra det hela tiden med tanken på att jag faktiskt vill få minst godkänt i skolan och använder hällre min fritid till annat efter jag har gjort mina läxor än att sitta framför datorn, men jag hoppas ni förstår att jag bloggar så ofta jag kan/orkar.

Men iaf. Skoldagen gick iaf rätt snabbt. Hade typ bara en halvtimmas c-tyska så jag fick sluta tidigare. När jag kom hem så tog jag mig två knäckemackor och ett glas juice. Sen så kom Tina och vi skulle egentligen gå ut och fota men vi fastnade i soffan och låg och prata i flera timmar. Och helt plötsligt började det regna, det kom en blix och det brakade till. Sedan åskade det ett bra tag, så vi låg kvar i soffan men förflyttade oss även ut till altanen lite senare. Sen åkte vi och handlade med pappa och vid halv sex gick Tina hem. Då gjorde jag och åt fruksallad, mums! Och sen efter det var det dags att åka på konfirmations möte. Om två veckor börjar det. Det ska faktiskt bli riktigt kul. Det var typ högst 3 killar i min grupp, filmgruppen. Men det ska blir kul.

Imorgon är det yoga också. Då ska jag va med Maja innan. Ska blir skönt. Nej nu måste jag gå och göra läxan och sen ska jag faktiskt gå och lägga mig och läsa eller kolla på tv och smörja in mitt ben, jag har så sjukt ont i min benhinna på höger ben! Och plus på allt får jag halsbränna då och då. Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0