Jag siktar mot fredag!

Hello ! Jo skola som vanligt idag, det behlver jag inte ta något om. Jag fick 3 läxor om ni ville veta.
Men sen efter skolan så var jag med Tina och vi bakade äppelpaj. Och sen efter det så var det dags att åka på yoga. Det var faktiskt riktigt roligt, skönt, avslappnande.
Imorgon börjar ridningen igen också. Jag taggar. Jag har saknat lukten av häst så himla mycket.


Nej nu till något helt annat. Förut tidigare idag fick jag min ritplatta! Jag vet inte om jag har berättat att jag skulle få en ritplatta i vintas någon gång? Iaf så skulle jag få en bara för att jag premeneruera, okej jag har ingen aning om hur det stava och jag orkar inte kolla upp det (A), men iaf fick jag den idag på posten. Så nu ska jag sätte mig och lära mig lite saker med den. Take care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0