Ingen lust att blogga egentligen..

Hellu. Ingen större lust att blogga egentligen men jag är ändå inne på datan så jag tvingade mig själv.
Jag var i stan med mamma i morse/förmiddags. Jag skulle leta efter gossip girl, böckerna. Men jag hitta dem inte. Jag får ju egentligen låna dem av Karro, Maja syster, men jag tyckte det skulle vara kul att ha dem själv liksom. I alla fall som fick jag med mig en klänning, en "nyckelringsak" och en scarf hem. Helt okej ändå. Nu chillar jag här, framför datorn och samtidigt framför tv:n med en liten skål popcorn. Soft..
Imorgon ska jag nog fixa bankkort och va med Maja. ♥ Take care !

skulle ha laddat upp en bild på klänningen, men det funkar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0