and all you ever gonna be is mean..

Hejhej. Förut när jag skrev förväntade jag mig faktiskt inte att blogga mer idag, men kolla. Jag sitter iaf vid det stationära datorn, stavning?, och lyssnar på Taylor Swift. Jag ska nog skriva ut lite ackord och sånt till låtar snart, dvs om vi har bläck kvar i skrivaren.
Första riktiga skoladen var ju idag också. Igår var det ju bara upprop. Och vi fick läxa. Fatta att jag blev deprimerad. Fast det är ju bara repetition från 7:an så det var rätt lätt.
Imorgon är det ju onsdag, och jag ska nog vara med Sofia. Det var längesedan. Men jag antar att hon slutar halv 3 och jag halv 4. Jag har nämligen c-språk sista timmen imorgon. Tyska. Det ska bli spännande, i guess. Och sen på torsdag så har jag en liten sovmorgon. Gött! Då efter skolan ska iaf jag och Tina plocka mer äpplen, som vi gjorde efter skolan idag, och göra paj och sånt. Sen är det ju även yoga. Nej nu ska jag fortsätta med saker, take care!


Bild på mig och Maja från i sommras. ♥ Jag vet att jag ser ut som jag gör, men jag bjuder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0