Sofia är en spel nörd.;PpP

Hellu. Sitter hemma hos sofia. Jag slagga här inatt. Vi satt på datorn, badade i badtunnan och såg på the hole. Sen efter det var väll klockan typ 2 så vi gick och la oss med somna inte förän typ 3.

Idag har jag ingen aning om vad som kommer hända. Just nu ligger sofia och spelar på sin ipod, lilla nörd. Sen ikväll är iaf första grästräningen med fotbollen. Jag chansar på att det kommer gå väldigt drygt för mig, för det gör det alltid. Har inge mer att tilläga. Får se om jag bloggar idag igen, det är ju fint väder. Take care!


Sötsofia :D

Kommentarer
Postat av: AMANDA JENSENS SYSTER :O

sv: bara bra med mig :D händer det något kul på valborg då?

2011-04-28 @ 16:32:02
URL: http://amandajensensyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0