Snart blir det film...

Vid halv tio stänger jag av och sätter mig med mamma och Elin och kollar på film. Pappa är i stan på någon krog? Han var på hockey förut. FBK - SAIK. Fbk vann ju såklart. :D

Imorgon blir det fotbolls match vid tre nere vid Sannerudsvallen. Och sen någon dag så kommer det npg upp ett videoinlägg på mig och Clauris. Det ska inte bli något tråkigt fjortis inlägg utan ett helt och hållet rent Claris och Tildis inlägg. Våran humor, vårat sätt att vara på, ingen kan ändra på oss !

Sen så har jag fått 4 stora prickar som är röda, svullna och kliar på vänster handled- Om de inte har gått bort eller blivit  minder till på måndag skulle jag gå till skolsköterskan och kolla upp det. Kanske finns någon kräm jag kan köpa? Aja, take care !


Kommentarer
Postat av: josephine- tävling på bloggen!

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :P

2011-04-10 @ 09:33:26
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0