Rådjur.

Godkväll. Hela denhär dagen har varit en slappdag. Jag kollade typ på tv från halv ett till typ halv fem. Sen runt fem åkte mamma, jag, Elin och Jonna till Ica och sen skjutsade vi Jonna och Elin hem till Jonna och sen åkte jag och mamma till coop. Sen när vi kom hem så kollade vi på någon dokumentär om Charlie Sheen. Den mannen är ju helt sjuk! Sen så kollade jag på tv ett bra tag till och sen vid sju åkte jag och mamma å hämtade pizza och Elin. Sen så ät vi och sen hamnade jag här. Jag ska nog fråga mamma om hon vill se på film eller något? Eller så lägger jag mig i mitt rum och kollar på typ cirque du freak? Aja..

Förut iaf efter maten så sa mamma åt mig och Elin och kolla ut i gården och där stod det ett jätte sött rådjur. Jag tog några kort på den med hjälp av mitt zoom-objektiv. Jo jag var även ute och fota förut så ni får några bilder nu, take care !

 

 

 

 

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0