POPCORN :D

Hejhej. Nu sitter jag här och äter popcorn som jag hade med mig till Clara igår men vi aldrig åt.

Igår var det ju tjejkväll. Det var suoer trevligt ! Vi lekte paketleken, dans/teater tävling, lekte debatt, heta stolen och lite andra saker. Det var supertrevligt, tack så mycket för det.! Sen efter Hannas tjejkväll så åkte vi hem till Clara, satte oss framför datan och sen somna vi runt kvart över 12? Sen så idag vaknade vi runt halv 9. Då gick vi upp, hoppade lite studsmatta, åt frukost och satt och spela på varandras mobiler och jag satt och spela på Claras gitarr. Sen så satte vi oss lite på datan och sen så åkte Tina och jag hem. Nej nu är mina popcorn snart slut, sorligt. :(

Det blir föresten inga bilder för jag har inte tagit några. ;) Men men. Nej nu har jag inget mer att skriva, take care !

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Härligt! :D Det är bara bra med mig, och det härliga vädret gör det ännu bättre ;) Vet du någon bra film som är sevärd? :)



Kram

2011-04-09 @ 18:32:17
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0