Orkade inte blogga igår..

Hejhej. Igår blev det inget bloggande. Hade springträning på höjda och sen så vare hem, öva på läxor och lägga sig i sängen och kolla på 2 and ½ men. Fast jag somnade undertiden det var 2 and ½ men, men ändå.

Sen idag så var det skolan. Gick tidigare från so fför jag skulle gå och kolla om jag behövde tandställning. De sa att jag fick ta det om jag ville men då var jag tvungen att dra ut några tänder där nere. Det  vill jag ju såklart inte så jag vet inte... Sen efter skolan åkte jag hem, skippade träningen idag, har ont i halsen. La mig i soffan och kollade på Smack the ponny med pappa. Helt sjukt program det där ! ;) Sen så när vi hade sett två program så kollade vi på och då slummrade jag till. ;) Sen väckte mamma mig runt 5 i 5. Då kollade jag på tv. Sen skulle Elin till stallet och efter det skulle mamma handla så jag följde med. Sen när jag kom hem så gjorde jag läxa, franska och engelska. Sen hamnade jag här. :)

Imorgon blir det att baka med Clauris till gränna, mumma ! Nä nu har jag inget mer att skriva, take care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0