Ny header och några bilder.

Hejhej ! Idag var det påsk. Kul. Kusinerna, moster, Magnus, mormor och morfar kom så åt vi mat och hade det trevligt. Jag, Elin, Johan och Emma gick även upp till lekparken och körde fotboll. Elin och jag förlora 2 gånger. :( Sen när alla åkte hem var jag helt slut. Mina kusiner är verkligen HYPER ! Men jag älskar dem ändå. ♥

Jag fick även ett påskägg i morse av *host* påskharen *host*. I det fick jag 100 :-, ett nytt puder och ett ballerina kak paket. :) Tack mamma och pa, eh jag mena påskharen. ♥ Nu tänkte jag lägga upp några bilder från igår när Tina och jag fotade och sen idag. Dom är inte redigerade, bara så ni vet. Eller jo, en är det. Sen kanske ni har sett att jag har en ny header. Vad tyckte ni om den ?

Imorgon blir det fam. Schagerström på kvällen men jag bloggar nog under dagen imorgon, take care nu på påsk  kvällen och smäll inte för mycke raketer. ;)








Från idag.







Kommentarer
Postat av: Kajsa

Svar: Härligt.

Har slappat hela dagen,kollat på tv och så.. Dudå? :)

2011-04-23 @ 21:11:42
URL: http://kajsama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0