Nu är jag tillbaka igen ;D

Hejhejhej ! Jag har inte orkat blogga sen jag kommit hem från gränna så jag tänkte ta och göra ett riktigt långt inlägg idag och berätta om min helg osv..

Fredag: Jo, jag gick lite tidigare från gympan. Jag orkade inte stressa där innte med att få en dusch, för jag ville hem snabbt. När jag kom hem så packade jag det sista och sen så var det dags att åka och hämta Clara för att sedan dra ner till Sannerudsvallen. När vi kom ner dit la vi in packningen i bilen och sen så åkte vi. vi åkte i kanske 2 h, sen så tog vi kisspaus. ;) Också var det några som köpte en macka, dricka, godis osv. Sen så åkte vi och tillslut var vi framme! Himmel vad mysigt det var där nere. Jag tror vi bodde på en skola som hette Ribba skolan. Vi gick upp och packade upp, gjorde lite sakeroch vid 00.00 så var det dags att sova. Jag somna rätt snabbt.

Lördag: Vi gick upp runt sju tror jag, åt frukost och gjorde iorning oss för att spela första matchen vid halv 10. Den spelade vi oavgjord. Den andra matchen vann vi och den tredje förlorade vi. Sen så duschade vi och sen gjorde vi iordning oss för discot. Vid åtta gick vi ner till gympasalen där det var. Jag stannade i 45 min, sen tyckte jag att det var träligt så jag gick upp till rummet och spela kort med Therese. Sen så efter ett tag var klockan 11 och de andra kom hem. Sen vid tolv så sov vi.

Söndag: Vi vakna, åt frukost och gjorde iordning oss för att spela våran sista match, som vi dock förlora. I slutet av matchen hade vi även inga avbytare, för alla var skadade. Menmen, så kan det gå. Då så duschade vi, packade ihop våra saker och stack iväg hem. Men efter inte alls långt, kanske 2 km så stannade vi och gick in på en polkagris affär. Jag har ju godisförbud, så det var lite smått jobbigt menmen. Sen så när vi var klara där så åkte vi hem. Jag somnade till ett tag. Sen så vaknade jag och halv sov. Sen så stannade vi och de bjöd på mat inne på burger king. Sen resten av vägen gick jätte snabbt också vipps så var vi hemma. När jag kom hem så satte jag mig lite på datan och sen vid halv 10 så somna jag.

Måndag: Skola som vanligt. Sen efter skolan så tog jag på min min gränna tröja och ett par läggning tillsammans med mina "pilot solglasögon" och sen åkte jag, Tina och Clara och köpte mjukglass. Utanför coop träffade vi Alva och Julia så vi sa till dom att sitta kvar och så satt vi och prata med dem. Sen så var de tvungna att åka så vi stack till Agardsparken (stv?) och låg där i den kompisgungan. Sen så var jag tvungen att åka hem. Väl hemma gjorde jag läxan och sen fick jag ont i magen så jag gick och la mig.

Idag: Ja, det var ju såklart skola. Efter så gjorde jag inte så mycket men förut var det träning. Vi joggade, sprang ner för backar och sen så latcha vi lite med bollen. Min film, "The hole" kom förut också.

Imorgon blir det att va med Sofia Bönström efter skolan, tryck här för att komma till hennes blogg. Sen så på torsdag är det påskjoggen. Jag, Tina och Clara ska nog vara schtekare.

Nej nu ska jag ta och lägga upp en tallrik med jordgubbar. Mmmh, årets första ! Sen någon dag ska ni få bilder från gränna. Take care !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0