Mellis ;)

Hejsan. Nu sitter jag här ooch äter mitt extema nyttiga mellanmål. Bulle, lussekatt och istee. Jo det sista kanske är nyttigt föresten ? Aja. Jag hitatde typ 4 påsar frysta bullar och en lussekatt påse längst ner i frysen så jag tänkte, varför inte ? Nåja. Jag tänkte baka förut också men då stog det att man skulle ha i olja och vi hade bara oliv olja och kan började undra om man inte ska ta det. Så jag struntade i att baka. Men är det någon av mina läsare som vet om man kan baka med oliv olja? Jaja, nu ska jag kolla på top model och sen blire träning, take care !



*tummen upp!*

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Okej! :) Jag sitter ute i solväggen och dricker kaffe ;) Är allt bra med dig? :)



Kram

2011-04-07 @ 15:27:07
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0