Lårkaka, booja!

Hejsan. Idag så var jag ju med Sofia. Vi sat typ vid datan, satt och gjrde nästan ingenting och gick ut på en promenad. När vi var ute på promenaden så gick vi till en lekpark och till en lekställning. Den var ju inte särskilt hög. Jag lutade mig mot ett av taken och Sofia satte sig på ett och vips! Jag glider ner och smäller i mitt lår och mitt smalben. Det gjorde rätt ont ochjag blev lite svimfärdig efteråt, men jag sa inget till Sofia. ;) Så nu har jag en låååårkaka på benet. Mysigt.

Imorgon är det ridning också. Får se hur det går med benet då. Aja, take care och trilla inte ner från tak !


Bjuder på en bild sen tiny och jag fota.

Kommentarer
Postat av: Sofia Bönström

tyckte väll du verka lite konstig efteråt, men du sa ju att allt va okej... :P <3

2011-04-28 @ 22:23:22
Postat av: emmalouuise

så sjukt sööööt

2011-04-28 @ 22:29:44
URL: http://emmalouuise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0