Lägger mig snart..

Hellu. Jag har allvarligt talat ingen lust att blogga nu när vädret är så fint. Jag menar idag gick jag runt i bara linne och kortbyxor utan att frysa. Super härligt. Jag glömde tom att det var påsklov och inte sommarlov. Helt 7kt härligt asså !

Imorgon är det påsk och jag och Tina ska gå påskkärrningar bara för att vi är så coola. ;) Sen så kommer kusinerna, mormor och morfar. Mysigt mysigt. Nej jag bloggar mer någon annan dag när det inte är lika fint väder. Nu ska jag ta och lägga mig så jag kommer upp i tid imorgon, hinner återställa min gamla mobil och hinner baka en kladdkaka. Take care !



Bjuder på en bild ;)

Kommentarer
Postat av: Ella

Jao allt är bra med mig! Hur är det med dig? :)

2011-04-23 @ 19:44:40
URL: http://ellasjodin.blogg.se/
Postat av: AMANDA JENSENS SYSTER :O

HEJ haft en bra påsk?:D

2011-04-23 @ 21:05:38
URL: http://amandajensensyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0