Jag har inte orkat..

Hejsan. Anledningen till att jag inte bloggade igår eller något under dagen idag är för att jag inte har orkat. MEn jag kan ju ta det nu ?

Fredag. Det var ju skola som vanligt. Fast det var ju den där innebandy cupen, långnäsecup. Jag var med. Jag spelade 2 matcher. Första matchen på hela cupen, dvs kl 8 och en kl 10. Vi förlora den första och vann den andra. Jag spela back. Sen resten av dagen så spelade jag inga mer matcher. Jag hade väldigt långtråkigt för alla var tvugna att vara kvar till ca tjugo över tre. Bläää vad långtråkigt ! Men typ den sista timmen satt jag spelade massa justin bieber spel på Sandras mobil.
Sen så när jag kom hem så var det bara att slänga i sig lite mat, byta om och sticka till stallet. När jag väl kom till stallet så borstade jag Elsa och var lite gosig med henne. Sedan var det dags att gå till "luckan". Vi hade vikare, Karin. Vi skulle rida den hästen vi red förra gången och då red jag Ballad, så jag gick ut till stallet och borstade igenom honom lite snabbt, kratsade hovarna och börja sadla. Sen när jag hade tränsat och var klar vände jag på honom och väntade på de andra. Sen var det dags att gå in i ridhuset. När jag hade ställt upp på medelinjen ville han inte stå still. Tillslut fick jag ställa upp igen och sen efter ett tag fick jag även backa honom. Men efter ett tag kom jag upp pch sen så började lektionen. Vi övade lite på att "styra" med skänklarna. Sen trava vi och gallopera en hel del. Sen så delade vi upp oss på två volter och gallopera där. Sen så var letionen slut. Sen så gick vi in i ridhuset, sadla och tränsa av och sen så borstade jag av honom och kratsade hovarna lite fort och sen bar det åt hem. Hemma duschade jag, åt mat och kollade på tv. Först vampire diaries sen varning för barn och sen parlamentet. Sem var klockan tio och jag blundade till och råkade somna, men tv:n på och allt.

Lördag. VAknade, åt frukost och kolla på tv. Klädde på mig runt 12 och sen kolla jag på mer tv, satt lite på datan, mer tv och datan. Sen kom kusinerna en snutt. Emma fick låna 2 ds spel, då var hon glad. ;) Sen när dem åkte så bytte jag mobil från min nokia till mammas gamla experia x 10 mini eftersom hon har köpt en iphone 4. Sen så gick jag ut med Tina runt sju. Sen vi halv 8 kom jag hem och åt mat. SEn så blev det att kolla på tv och nu sitter jag här. Nu ska jag snart stänga av datorn och kanske kolla på nån film men mamma, om hon nu vill och inte tycker det är för sent.

Imorgon blir det att va med Tina, take care !



tatta en bild från fb, från cupen igår. Jag i blåa strumpor, gulväst och svarta kortisar. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0