Hockey, hockey, träning, hockey, hockey, schleteten.

"Här håller alla på fbk". Ja, nu sitter jag faktiskt inne i mitt rum. Jag har just gjort grodhopp, sittupps och armhävningar. Och nu glor jag på hockey. Jag håller såklart på fbk. Karlstads stoltheter. Inga läxor har jag heller, riktigt gött. Eller jo, nu kom jag på, jag har ju läs läxa men den gör jag sen innan jag somnar.

Förut innan jag åkte och tränade bakade jag kakor. Det blev drömmar, men med rätt mycke oboy pulver i. Jag vet faktiskt inte varför jag kom på att jag skulle ta det i men något speciellt skulle det väll vara i mina kakor, eller? Tyckte jag iaf också ser det nästan godare ut om de är bruna, som choklad.

Sen så var det ju också träning förut. Först körde vi uppvärmning, sedan en typ väggspels övning och sedan körde vi två mål som nu Clara har fått mig börjat säga, annars kan man ju säga match. ^^ Sen efter matchen så var det dags att sluta och då åkte jag hem, åt och duscha.

Sen imorgon blir det att rida efter skolan. Sen hem, duscha och förbereda sig inför tjejkväll hos Hanna Käld klockan sju. Ska bli riktigt trevligt! Nej om man nu ska fokusera lite på matchen eller kolla fb eller något. Min laddningssladd till datan glappar ju så jag kanske stänger av? Nåja, take care !



Pipen Olsson och hennes katt, Sigge BIgge :D


Kommentarer
Postat av: e S o h

sv: hej :) det är helt okej! hur är det själv? =)

2011-04-07 @ 22:04:19
URL: http://esohlbeerg.blogg.se/
Postat av: SANNA

SV: Härligt! :D det är bara bra med mig :)

Vad ska du hitta på en Fredag som denna? :):)



Kram

2011-04-08 @ 14:03:47
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0