Hellu !

Gissa vart jag sitter ? :O

I soffan, big shock va ? Soffan är mitt nya place att vara på. Nu förtiden tillbringar jag nästan ingen tid i mitt rum längre pga av soffan. ;) Haha, ja så kan det gå...

Idag så ska jag kanske vara med Clara och Tina. Jag måste även inskaffa en födelsedagspresent till min älskade pappa som fyller 42 imorgon. Jag vet exakt vad jag ska köpa. Tyvärr kan jag inte skriva vad eftersom jag vet att han läser min blogg då och då men jag skriver imorgon vad han fick. Hursomhelst... Sen nåste jag också städa rummet. Jag städade det förra veckan, men jag har lyckats att stöka ner det igen. Det ser ju ut som om en bomb har smällt där inne eller något. Åh vad less jag blir. Menmen, det måste göras.
Nej snart kommer Tina, så jag måste nog blogga klart nu och stänga av, take care !


 

Ear cuffen och eventuellt en 2 finger ring ska jag beställa under veckan. Funderar på den som är på bilden. ;)

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :D



Kram

2011-04-03 @ 13:38:04
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Tuva

Tack; den ä köpt på carlings :)

2011-04-03 @ 15:29:15
URL: http://tuvasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0