Gränna imorgon..

Hejhej. Idag var det skola. Det var vell okej. När jag kom hem så hjälpte jag pappa att byta däck på bilen. Jag är ju proffs. Sen när jag kom in så värmde jag bullar till mig, Elin och pappa. Riktigt gött.
Sen blir det att packa inför gränna, polkagriscupen. Så i helgen kommer det nog inte bli mycket bloggning. Möjligtvist blir det ett sms inlägg? Sen så skaj ag också åka ner på träning. Eller jag ska inte vara med, men jag tänkte kolla på eftersom jag är förkyld. Och jag vill ju itne blir mer förkyld nu till helg. Jag vill kunna springa snabbt där ute på plan. ;) Nej nu ska jag nog stänga av datorn eller kolla på skolavslutningsklänningar, take care !



Har funderat på någon av dem. Gillar starkt den till höger !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0