Franksa, muffins, lad och rike !

Hejhej. Idag så var det ju skola, som vanligt... Vi hade franska läxförhör. Det gick förvånansvärt bra ! Hon sa att det var det bästa hon hört. Då blir man lite glad, och speciellt om det var Britt som sa det.
Sen efter skolan så åkte Clara och jag hem till henne och hämtade pengar. Hon hittade bara åtta kroner, men det fick duga. Sen åkte vi hem till mig. Där gjorde vi rostade bröd. Sen så åkte vi och köpte marabou som vi skulle ha i våra muffins som vi ska ha till gränna. Sen när vi kom hem så började vi baka. Väl inne i halva receptet ser vi att vi har blå karamellfärg hemma och kommer på att vi ska i det. Haha, så påhittiga vi är. ;)
Sen när vi var klara så gick vi ut och körde land och rike med Tina och Sandra. Sen så var klockan sju och jag skulle hem. När jag kom hem så åt jag kvällsmat och sen hamnade jag här. Sen ska jag öva på skrifligt läxförhör i franskan. Jag tror jag kan det mesta men jag får nog öva några gånger. Sen ska jag lägga mig framför tv:n. Bara götta mig.

Imorgon är en ny dag, take care !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0