...

Jag har tråååkigt ! Tina och Clara är med varandra, de frågade om jag ville ut förut med då orkade jag inte och nu typ 1 timme senare orkar jag men Tina svarar inte på mobilen. Maja är med hanna e (?) och Sofia är i stan. Syrran är med jonna t. Mamma och pappa är inge roliga. Jag sitter fastklistrad i soff-hörnet med datorn i knät och vill ha popcorn. Min mp3 har jag glömt i mitt skåp i skolan också, jätte kul. Skolan är stängd och låst? Livet skulle gått lättare om jag hade den också... Inget fint väder ute häller. Nu gick pappa och duscha och mamma ligger och spelar angry birds rio på sin iphone. Nu knacka elin och jonna på fönstret och nu kom de in. Elin drar upp sina byxor och jonna lämnar altan dörren öppen. Det blåser. Dom tar vatten, i guess. Grannkatten Svea smet nyss in och jag drog mig loss, la ifrån mig datorn och råka skrämma ut henne. Mamma stängde altan dörren och nu ska Elin och jonna dra till jonna. Dvs att jag är ensam med mamma och pappa. Åh herre gud ! Nu satte mamma på tv och jag fick ett sms. Jag hoppas att det var från tina. förövrigt är det Kent på radion och simpsons på tv:n. Det var inte Tina utan Sofia. Nej! Nu bytte mamma kanal. *sadface* Ifall någon ville veta så ska Sofia göra verkligen ingenting sen. Nyss bytte mamma kanal igen och det var topmodel men hon stängde av tv:n nu. O.O Nu märker jag att mitt bateri i datorn håller på att bli lågt och jag är för lat att ställa ifrån mig datan igen och gå 2 och en halv meter och hämta laddaren. Så jag får nog publivera detta inlägg snart. Jag känner att detta är inte är någonting ni behöver läsa för jag ville bara skriva så jag fick något att göra. Btw, min mamma frågade mig vad jag gjorde. Hon börjar nog undra för jag har suttit och skrivit nu ett tag. Fast hon bryr sig nog inte för jag antar att hon läser detta inlägg snart och förstår vad jag gör. :PpPpPpPpPpPpPpP Jo, när Sofia kommer hem från stan så ska vi va. Göötttt :D. Oh förresten jag har kommit på att jag älskar att skriva blinksmilisar i sms. Min stora kärlek. ♥ Jo asså bara om ni ville veta. För ni behöver inte bry er. För det skulle inte jag ha gjort, tror jag ? Eller nä, jag vet inte. Kan ju vara kul att veta. Fast nä. Eller jo? Nej nu ska jag sluta med det där. Jo som jag sa, det här inlägget behöver ni inte bry er om. Och det kommer nog inte bli mer sånnahär på lääänge länge! Nej nu ska jag kolla bloggar och sms, för jag fick nyss 2.*happyface* Take care !





Också en intressant bild på slutet då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0