Dagens..

Dagens låt : What The Hell - Avril Lavigne
Dagens frisyr : Platt, utsläppt halva dagen och uppsatt halva.
Dagens smink : Inget. Jo möjligtvist lite puder.
Dagens klädsel: Svarta läggins, svarta kortbyxor från gina, svart linne, cheap monday tröjsak, en svart scarf och bieber tröjan. ♥
Dagens roliga händelse : När jag gick in i mysrummet och öppnade dörren till spelrummet och där står oskar och schteekarn och spelar och dom bara: Oj, vill du spela? och jag garvar loss och stänger dörren. xd
Dagens planer : Sova.
Dagens vill ha : Eafcuff, bieber t-shirt.
Dagens saknad : Solen. Det liksom regna idag. :/
Dagens drog : Muusik !
Dagens tråkigaste : Språket.
Dagens finaste : Min kanin på biologin, den blev vacker den...
Dagens fulaste: Min egyptier på so, fast igentligen blev den ju sätt vacker då. ;)
Dagens måste: Muuusik
Dagens dricka : Is te!
Dagens köp : Nothing.
Dagens mat : Soooppa.
Dagens kärlek: Muuuusik
Dagens mående : Niceee
Dagens skratt : Ojojoj, mycke det !
Dagens tanke : Hur svårt är det igentligen att måla kaniner?
Dagens irritationsobjekt : Att inte kunna måla kaniner och att inte komma ihåg hur J'ai utalas på franska och att inte komma ihåg 14 på franska, jag får utbrott !
Dagens smycke : Gummisnodd :]
Dagens just nu : Stänga av datorn, puttsa gaddarna och lägga mig å läsa.

Natti natti !


Kommentarer
Postat av: e S o h

sv: jag också :D tycker verkligen om att vara på middagar med tjejerna :D

2011-04-12 @ 21:49:36
URL: http://esohlbeerg.blogg.se/
Postat av: Anonym

beundrar alla som orkar skriva den listan :p

2011-04-13 @ 01:25:36
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0