Beach 2011, here I come !

Hellu. Nu ska jag snart lägga mig och göra sittupps och armhävningar och kanske även några benövningar? Jag ska få plattmage till sommare. Beach 2011, here I come! ;) Sen efter det ska jag nog slänga på mig en förtjänad ansiktsmask och sätta mig och plugga kemi. Sen så ska jag slöa framför tv:n resten av kvällen. Det förtjänar jag efter som jag pluggade så mycket igår på kemi provet också blev det framflyttat.

Såhär ser resten av min vecka ut:

Torsdag: Skola och fotbollsträning.

Fredag: Skola, ridning och tjejkväll hos Hanna. Tar nog med mig kameran, eventuellt kommer bilderna in på söndag?

Lördag: Inget planerat. Kanske Tina vill hitta på något? ♥

Söndag: Inget planerat.

Som ni ser så vet jag inte riktigt vad jag gör under veckan i förtid, det blir som det bilr. ;) Nej nu ska jag sätta igång med mina suttupps. Take care !

 Jag har börjat små kolla på skolavslutnings känningar och jag föll pladaskt för denna !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0