5/4

Hejchan. Igår bloggade jag inget för jag och Tina var ute och sprang från ca 20 över fyra till 20/halv fem. Guuud så duktiga vi va. ;) Sen när jag kom hem så gedde vi pappa preseenter. Han hade fått ett hjärta med geisha i. Det uppskatta han nog. Sen av Elin fick han skraplotten och av mamma en högtryckstvätt. Sen när vi gett han det gick jag och duscha, sen var det kvällsmat. Sen så åt vi tårta och sånt. sen så gjorde jag franskan en gång och övade lite på Kemi provet. Sen vid åtta skulle jag lägga mig och läsa men jag tänkte att jag blundar jämt 5 min och då råkade jag somna. Sen väckte mamma mig vid nio så jag borsta tänkerna och gick och la mig igen. ;)

Idag så vart det ju skola. Sen efter skolan så åkte jag hem, kolla på dvd, åt och stack på träning. Träningen gick rätt snabbt och sen hem, äta, duscha och öva öva ÖVA på kemiprovet som är imorgon. Jag har fortfarande lite svårt med de negativa och posetiva jonerna. Men det sitter nog om jag övar en gång till. Men just nu behövde jag en paus. Så jag sitter här framför datorn och spelar "Falling down" på mammas iphone. Mitt highscore är just nu 221, tror jag. Jag har kommit till gul, om ni nu ville veta. Nä nu fick jag sms och känner mig tvingad till att läsa, take care !

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej Sötan! :)

Vad händer hos dig? :D



Kram

2011-04-06 @ 13:05:31
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: SANNA

SV: Härligt! :) Det är bra med mig ;)

Har du lust att vara med i min tävling där du kan vinna ett inlägg i min blogg + chansen till många nya läsare? :) Det skulle vara jättekul! :)



Kram

2011-04-06 @ 17:43:54
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0