Usch på mattedagen!

Hejsan. Ja idag var det ju mattedag. Jag säger bara USCH! Det regnade hela tiden så jag var helt plaskvåt efter. Men vi klarade oss på bara 1 och en halv timma. Och vi gick typ inte vilse. Men vi hade bara lite problem att hitta till station 5. Men iaf.
När vi var klara fick vi åka hem. Vi fick som tur var skjuts till och hem från höjda av Claras pappa. TACK så mycket, säger jag bara!
Efter det så cyklade jag hem och bytte kläder och sedan cyklade jag till Alva. Oj, vi har haft kul. Vi skrattade, tog kort, smälde flugor(dom hade ju 10000 st) och lite mer. Jag kan ju bara säga att det kändes kul att va med henne. Sen så åkte jag hem typ halv 5 och byte om till träningskläder. Sen åkte jag och först mötte upp Elina , och sen Alva, Clara och Julia och vi åkte ner till träningen. Den började en kvart tidigare och skulle igentligen sluta halv 7, men vi körde övertid till 7 ist. Sen åkte jag hem, tog ett varmt skönt bad och satte mig på datan. Nu ska jag träna lite mer franska och sen titta på tv och läsa. Puss!



Ungefär sådär kände jag mig efter mattedagen. ;/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0