Trött tilda i sikte!

Hejsan. Ja alla kan vi väll läsa rubriken och förstå att jag är trött. Eller? Men det är inte konstigt heller. För jag har haft fullt upp idag. Först var jag med Majsan! Vi hade lika trevligt som vanligt och fotade modellbilder och sånt. Sen så åkte jag på match. Det blev 4-1 (?) till Skoghall. Men jag tyckte vi kämpade bra. Sen när jag kom hem så var jag super duper trött. Så jag åt mat och sen har jag bara luggit framför datorn och chillat. Det gillas!
Senare bild det att kolla på Mamma Mia på tv3 och dricka is tee? :-D
Och imorgon är det ju skola igen. Jaja , ni får ha det så bra. Hejdå!


Bild på sofia och halva mig.
Tröjorna köpte vi när vi var på torsby marten igår.
(Men min tröja "puffa" upp sig på bilden så jag ser ju jätte tjock ut :O)



JAG ÄR INTE
DUM
MEN DET BLIR FEL NÄR JAG TÄNKER!

Haha, texten på t-shirtarna stämmer ju in perfekt på mig och sofia! ;-D


Kommentarer
Postat av: Felicia Ohlausson

Nu är veckans blogg avslutat, in och kolla om det blev du! :D

2010-09-13 @ 15:35:44
URL: http://fotokobran.blogg.se/
Postat av: Sofia Bönström

hahaha jaa, texten stämmer verkligen! :D <3

2010-09-18 @ 13:02:37
URL: http://sofiabonstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0