Snabbt inlägg blir det nu ;)

Hejsan. Jag har inte så mycket lust att skriva i bloggen såhär på kvällen för jag är riktigt trött, men det kliade i fingrarna så jag är tvungen att skriva av mig lite i ett kort inlägg som kommer sammanfatta dagen! :)
Jo imorse så väckte pappa mig vid 10. Jag gick upp och åt frukost. Sen så la jag mig i sängen igen och såg på tv. Sen efter ett tag så åkte mamma till stallet för hon skulle hjälpa till med en tävling, så efter det så gick jag upp och borsta tänderna. Sen så gjorde jag iordning mig. Och sen började jag städa. Ja, jag tycker verkligen inte om det, men mitt rum behövdes städas och jag blev mycket nöjd med resultatet. Efter det satt jag vi datan ett långt tag och sen ringde jag Ronja också tvinga jag henne att komma hit, även fast regnet bara öste ner ute. När hon kom sat vi på datan ett tag sen bestämde jag att jag ville fota henne så hon fick sminka sig och sen gick vi ut. Men det var ju super kallt ute så det blev bara ett par få bilder ute och sen gick vi in satte upp ett grått/vitt lakan också ställde vi oss framför det och tog kort. Jag tänkte ta och lägga upp dem någon annan dag. ;) Vi har också kollat på klipp på youtube och jag blev fulständigt förälskad i ett klipp som jag tänkte lägga upp i slutet av inlägget. Sen så åkte hon hem och jag, mamma och Elin åt pizza. Pappa var på hockey. Sen satte jag mig vid datorn och ladde över bilderna och redigera några stycken. Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite ur Bröderna Lejonhjärta. Nu har vi äntligen bara 50 sidor kvar i den och sen så ska vi läsa en valfri bok. Jag tänker nog läsa En prinsessas dagbok 2 om jag får. Jaja, godnatt mina små och söta läsare! ♥





Bara jag som älskar klippet? :D


Kommentarer
Postat av: Hannah

Kul lycka till :)



Kram

2010-09-25 @ 23:25:33
URL: http://bbuttterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0